EZVIZ KKK ehk korduma kippuvad küsimused

Garantiitöid teostame ainult meie ametlikelt koostööpartneritelt ostetud EZVIZ seadmetele ning see ei rakendu mujalt soetatud EZVIZ toodetele.

  1. Veenduge, et EZVIZ rakendus töötab teie nutiseadmes.
  2. Android seadmete puhul veenduge, et seade töötab taustal; ja iOS seadmete puhul lubage Push teavitused menüüs “Settings > Notification”.
  1. Soovitatav on kasutada EZVIZ standartset toite adapterit stabiilse toitepinge tagamiseks.
  1. Kontrolli, kas võrk, millesse kaamera on ühendatud, toimib ja kas ruuteri DHCP on lubatud.
  2. Hoia sätete lähtestamiseks LÄHTESTAMISE nuppu 10 sekundit all, kui muudad võrgu parameetreid.
  1. Kontrolli, kas EZVIZi rakendus töötab mobiiltelefonis.
  2. Androidi operatsioonisüsteemiga mobiiltelefoni kasutamisel kontrolli, kas rakendus töötab taustal; IOS-iga mobiiltelefoni puhul luba sõnumitõuke funktsioon asukohas „Settings > Notification” (Sätted > Teavitused).
  1. Soovitatav on kasutada EZVIZi standardset toiteadapterit, et tagada stabiilne toitepinge.
  1. Veendu, et microSD kaart oleks sisestatud ja kaamera lisatud EZVIZ kontole. Logi EZVIZ rakendusse sisse ja ava “Seadme üksikasjad” liides; kui ilmub teade “Käivitage mälukaart” peab kõigepealt microSD kaardi käivitama.
  2. Vaikimisi on aktiveeritud microSD kaardile salvestamine liikumise tuvastamisel
  1. Veendu, et mobiiltelefoni EZVIZ rakendus töötab ja liikumise tuvastamise funktsioon on aktiivne.
  2. Android süsteemi puhul veendu, et rakendus jookseb taustal; iOS süsteemi puhul aktiveeri sõnumite tõukefunktsioon menüüst “Settings > Notification“.
  1. Veendu, et võrguühendus toimib. Reaalajas video vaatamine eeldab head ühendust. Värskenda videot või vaheta võrku ja proovi uuesti.
  1. Hoia RESET nuppu kaamera taaskäivitamiseks 5 sekundit all.
  2. Seejärel ühenda kaamera umbes 1 minuti järel juhtmeta võrku
  1. Veenduge, et võrguühendus on õigesti seadistatud ning DHCP on ruuteris lubatud.
  2. Vajutage RESET nuppu alla ja hoidke 10 sekundit seadme lähtestamiseks, kui soovite sätteid muuta.

Läbi Ezviz rakenduse on võimalik jagada live voogu edasi teistele isikutele

  1. Kõigepealt tuleb isikul kellele soovitakse jagada videpilti, laadida alla ezviz rakendus ja luua konto
  2. Järgmisena tuleb talle jagada läbi ezviz rakenduse kaamerat
  3. Kui logida nüüd Ezviz stuudio tehtud kontoga, siis näeb seal
  4. jagatud kaamera live voogu.

Ezviz rakenduse seadete alt leiab “Night Vision Mode” ja valides “Smart Night Vision”, läheb valge valgustus tööle ainult siis kui on tuvastatud liikumine.

Parema tulemuse saamiseks määrata seadistuste alt ka liikumise tuvastuse ala ja sobiv liikumise tuvastuse tundlikkuse aste.

Vaatamiseks on vaja alla laadida ja installeerida Ezviz PC Studio software (tarkvara)
Tarkvara leiab siit: https://support.ezvizlife.com/download

  1. Logige sisse oma EZVIZ kontosse ja puudutage profiili ikooni vasakus ülanurgas.
  2. Avage Minu Profiil, klõpsates profiilpilti.
  3. Valige Parooli Muutmine.
  4. Sisestage vanaparool ja uus parool, mida soovite seada, ning klõpsake Salvesta, et lõpetada seaded.
  5. Märkus: Kui te unustate vanaparooli, võite sisse logimise lehel klõpsata Unustasin parooli? ja te saate 4-kohalise koodi oma registreeritud e-posti või telefoninumbri aadressile parooli lähtestamiseks.

Jagamine on võimalik kahe erineva meetodiga:

  1. Samade sisselogimisandmete kasutamine: Saad jagada sama seadme sama sisselogimisandmete abil. See tähendab, et kui annad sõbrale või pere liikmele oma EZVIZ kontoga seotud e-posti aadressi või telefoninumbri ning parooli, siis nad saavad sama seadet sama kontoga samaaegselt kasutada.
  2. Seadme jagamine sõpradega: See meetod võimaldab sul anda sõpradele või pere liikmetele õiguse vaadata sinu seadet ilma, et nad selle omanikud oleks. Selleks tuleb teha järgmist:
    • Sisse logida EZVIZ kontosse ja klõpsata ülemises vasakus nurgas profiili ikooni.
    • Klõpsata “Pere & Külalised”.
    • Klõpsata “Lisa jagamine”.
    • Sisestada e-posti aadress või telefoninumber, mis on seotud EZVIZ kontoga, kellele soovid jagada, veendudes, et külalise konto piirkond on sama nagu omaniku konto, ja klõpsata “Jätka”.
    • Valida seadmed, mida soovid jagada, ja redigeerida õigusi külalise kontole (märkige alla “Autoriseeri krüptimisparool”, et vältida krüptimisparooli küsimist).

Kui külalise konto vastuvõtab kutse, on seadmed edukalt jagatud.

  1. Kontrollige esmalt indikaatorvalguse olekut:
  • Kui valgus on pidevalt sinine või vilgub aeglaselt siniselt, värskendage EZVIZ rakenduse avalehte, et kontrollida, kas kaamera on võrku ühendatud.
  • Kui indikaatorvalgus vilgub aeglaselt punaselt, proovige järgmisi kahte meetodit:
    1. Taaskäivitage oma ruuter, kuna ühenduvus- ja ulatusprobleemid võivad seda mõjutada.
    2. Ühendage kaamera toiteallikast välja, oodake 10-30 sekundit ja ühendage see uuesti, et kontrollida, kas probleem lahendatakse.
  1. Kui kaamera jääb endiselt võrguühenduseta, proovige järgmist seadistamist:
  • Ühendage oma nutitelefon 2.4GHz kodu Wi-Fi võrku, kui teie kaamera toetab ainult 2.4GHz sagedust.
  • Avage EZVIZ rakendus, puudutage kolme punkti ikooni, et minna seadete lehele, ja seejärel puudutage Wi-Fi nuppu.
  • Lähtestage seade, hoides lähtestamisnuppu mõni sekund all.
  • Oodake veidi, veenduge, et indikaatorvalgus hakkab kiiresti siniselt vilkuma, ja puudutage “Next” (Järgmine).
  • Kontrollige, et teie Wi-Fi ja parool oleksid õiged, ja puudutage “Next”, et ühendada seade AP-ga.
  • Oodake, kuni seade on konfigureeritud, ja teie seade peaks olema tagasi võrguühenduseta.

Kui olete CloudPlay tellija, siis on siin saadaval ka valikud “Telli tühistamine” ja/või “Kustuta videoklipid”, mis on salvestatud EZVIZ pilve salvestusteenuses.

HOIATUS:
Kui valite “Kustuta videoklipid” valiku, kustutate kõik pilve salvestatud videoklipid. Neid ei saa taastada.

Parima töökindluse saavutamiseks järgige järgmisi juhiseid:

  1. Ärge paigutage päikesepaneeli varju, veenduge, et see saaks võimalikult palju päikesevalgust.
  2. Ärge paigutage päikesepaneeli täiesti horisontaalselt, et vältida tolmu või muu mustuse kogunemist.
  3. Päikesepaneel peaks olema kergelt kallutatud, et saada maksimaalset päikesekiirguse kogust. Soovitatav kallutusnurk on 25°-40°.

EI LEIDNUD VASTUST OMA KÜSIMUSELE?

Juhendid
Tehniline tugi
EZVIZ Tugiteenus

Küsimused, kontakt ja tehniline tugi

Toote info

Küsimused toodete kohta
Tööpäeviti kell: 9-17
Tel: 650 69 00
Email: info@ezvizlife.ee

Tehniline tugi

Tehniline tugi tööpäeviti
Kell: 9-17
Tel: 600 90 02
Email: abi@ezvizlife.ee

    Email (nõutav)

    Teema

    Teade

    Küsimused, kontakt ja tehniline tugi

    Toote info

    E-R kell: 9-17
    Tel: 650 69 00
    info@ezvizlife.ee

    Tehniline tugi

    E-R kell: 9-17
    Tel: 600 90 02
    abi@ezvizlife.ee

      Email (nõutav)

      Teema

      Teade