EZVIZ KKK ehk korduma kippuvad küsimused

  1. Veenduge, et EZVIZ rakendus töötab teie nutiseadmes.
  2. Android seadmete puhul veenduge, et seade töötab taustal; ja iOS seadmete puhul lubage Push teavitused menüüs “Settings > Notification”.
  1. Soovitatav on kasutada EZVIZ standartset toite adapterit stabiilse toitepinge tagamiseks.
  1. Kontrolli, kas võrk, millesse kaamera on ühendatud, toimib ja kas ruuteri DHCP on lubatud.
  2. Hoia sätete lähtestamiseks LÄHTESTAMISE nuppu 10 sekundit all, kui muudad võrgu parameetreid.
  1. Kontrolli, kas EZVIZi rakendus töötab mobiiltelefonis.
  2. Androidi operatsioonisüsteemiga mobiiltelefoni kasutamisel kontrolli, kas rakendus töötab taustal; IOS-iga mobiiltelefoni puhul luba sõnumitõuke funktsioon asukohas „Settings > Notification” (Sätted > Teavitused).
  1. Soovitatav on kasutada EZVIZi standardset toiteadapterit, et tagada stabiilne toitepinge.
  1. Veendu, et microSD kaart oleks sisestatud ja kaamera lisatud EZVIZ kontole. Logi EZVIZ rakendusse sisse ja ava “Seadme üksikasjad” liides; kui ilmub teade “Käivitage mälukaart” peab kõigepealt microSD kaardi käivitama.
  2. Vaikimisi on aktiveeritud microSD kaardile salvestamine liikumise tuvastamisel
  1. Veendu, et mobiiltelefoni EZVIZ rakendus töötab ja liikumise tuvastamise funktsioon on aktiivne.
  2. Android süsteemi puhul veendu, et rakendus jookseb taustal; iOS süsteemi puhul aktiveeri sõnumite tõukefunktsioon menüüst “Settings > Notification“.
  1. Veendu, et võrguühendus toimib. Reaalajas video vaatamine eeldab head ühendust. Värskenda videot või vaheta võrku ja proovi uuesti.
  1. Hoia RESET nuppu kaamera taaskäivitamiseks 5 sekundit all.
  2. Seejärel ühenda kaamera umbes 1 minuti järel juhtmeta võrku
  1. Veenduge, et võrguühendus on õigesti seadistatud ning DHCP on ruuteris lubatud.
  2. Vajutage RESET nuppu alla ja hoidke 10 sekundit seadme lähtestamiseks, kui soovite sätteid muuta.

EI LEIDNUD VASTUST OMA KÜSIMUSELE?

JUHENDID
TEHNILINE TUGI